Koszty i formy dostawy w sklepie internetowym TuSzyte

FORMY DOSTAWY:

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Paczka w Ruchu - odbiór w punktach RUCH, na stacjach Orlen oraz w sklepach Żabka i Freshmarket 

 

KOSZTY DOSTAWY

Poniżej znajduje się informacja o standardowych kosztach dostawy poza okresem promocji:

  • Kurier DPD

zamówienie poniżej 200 zł - koszt 14 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł

  • Paczkomaty InPost

zamówienie poniżej 200 zł - koszt 9 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł

  • Paczka w RUCHU – odbiór w punktach RUCH, na stacjach Orlen oraz w sklepach Żabka I FreshMarket 

zamówienie poniżej 200 zł - koszt 9 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł  

 

GODZINY DOSTARCZENIA PRZZESYŁKI

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.  

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Zalecamy skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

Interweniować można również w Biurze Obsługi Klienta sklepu internetowego TuSzyte pod nr tel. 690 391 391 lub wysyłając e-maila na adres: bok@tuszyte.pl.

 

SPOSÓB POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZENIA PRZESYŁKI

Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej DPD, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki.

pixel