Koszty i formy dostawy w sklepie internetowym TuSzyte

FORMY DOSTAWY:

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost

 

KOSZTY DOSTAWY

Poniżej znajduje się informacja o standardowych kosztach dostawy:

  • Kurier DPD

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 14 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Kurier DPD - płatność za pobraniem

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 15 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Paczkomaty InPost

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 10 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Wysyłka zagraniczna - kurier DPD 
  • Oferujemy dostawę do Państw wskazanych w poniższej tabeli:

      KrajCena PLNCzas dostawy (dni)
      at Austria504
      be Belgia503
      cz Czechy503
      dk Dania604
      fi Finlandia805
      fr Francja705
      gr Grecja805
      es Hiszpania705
      nl Holandia503
      ie Irlandia904
      lt Litwa553
      lu Luksembourg554
      lv Łotwa553
      de Niemcy453
      pt Portugalia805
      ro Rumunia804
      sk Słowacja503
      si Słowenia605
      se Szwecja605
      hu Węgry603
      gb Wielka Brytania704
      it Włochy705

     

    GODZINY DOSTARCZENIA PRZESYŁKI

    • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
    • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.  

     

    CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

    W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

     

    CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

    Zalecamy skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
    DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

    Interweniować można również w Biurze Obsługi Klienta sklepu internetowego TuSzyte pod nr tel. 690 391 391 lub wysyłając e-maila na adres: bok@tuszyte.pl.

     

    SPOSÓB POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZENIA PRZESYŁKI

    Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej DPD, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki.

    Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów dotyczących polityki cookies znajduje się tutaj
    Zamknij
    pixel