Koszty i formy dostawy w sklepie internetowym TuSzyte
FORMY DOSTAWY:
- Paczkomaty InPost
- DPD Odbiór w punkcie
- ORLEN Paczka
- Kurier DPD
- Kurier InPost
KOSZTY DOSTAWY
Poniżej znajduje się informacja o standardowych kosztach dostawy:
- Paczkomaty InPost
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 13,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- DPD odbiór w punkcie
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 8,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- Kurier DPD
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 15,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- Kurier DPD - płatność za pobraniem
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 19,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- Kurier InPost
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 15,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- Kurier InPost - płatność za pobraniem
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 18,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- ORLEN Paczka
zamówienie poniżej 200 zł - koszt 9,90 zł
zamówienie od 200 zł - koszt 0 zł
- Wysyłka zagraniczna - kurier UPS i DPD
Oferujemy dostawę do Państw wskazanych w poniższej tabeli:
Kraj | Cena od (PLN) | Czas dostawy (dni) |
---|---|---|
Austria | 35 | 4 |
Belgia | 40 | 3 |
Bułgaria | 40 | 3 |
Chorwacja | 60 | 3 |
Czechy | 35 | 3 |
Dania | 60 | 4 |
Estonia | 40 | 4 |
Finlandia | 60 | 5 |
Francja | 40 | 5 |
Grecja | 60 | 5 |
Hiszpania | 40 | 5 |
Holandia | 40 | 3 |
Irlandia | 40 | 4 |
Litwa | 40 | 3 |
Luksembourg | 55 | 4 |
Łotwa | 40 | 3 |
Niemcy | 35 | 3 |
Portugalia | 40 | 5 |
Rumunia | 35 | 4 |
Słowacja | 40 | 3 |
Słowenia | 40 | 5 |
Szwecja | 60 | 5 |
Węgry | 35 | 3 |
Włochy | 40 | 5 |
GODZINY DOSTARCZENIA PRZESYŁKI
- Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
- Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.
CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?
Zalecamy skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
Dane kontaktowe znajdują się na stronie wybranego przewoźnika.
Interweniować można również w Biurze Obsługi Klienta sklepu internetowego TuSzyte pod nr tel. 690 391 391 lub wysyłając e-maila na adres: bok@tuszyte.pl.
SPOSÓB POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZENIA PRZESYŁKI
Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej DPD, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki.