Koszty i formy dostawy w sklepie internetowym TuSzyte

FORMY DOSTAWY:

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór osobisty w showroomie TuSzyte
    ul. Kaniowska 40, 01-529 Warszawa

 

KOSZTY DOSTAWY

Poniżej znajduje się informacja o standardowych kosztach dostawy:

  • Kurier DPD

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 12 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Kurier DPD - płatność za pobraniem

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 15 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Paczkomaty InPost

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 10 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Odbiór osobisty

gratis!

  • Wysyłka zagraniczna - kurier DPD 

Oferujemy dostawę do Państw wskazanych w poniższej tabeli:

    KrajCena PLNCzas dostawy (dni)
    at Austria504
    be Belgia503
    cz Czechy503
    dk Dania604
    fi Finlandia805
    fr Francja705
    gr Grecja805
    es Hiszpania705
    nl Holandia503
    ie Irlandia904
    lt Litwa553
    lu Luksembourg554
    lv Łotwa553
    de Niemcy453
    pt Portugalia805
    ro Rumunia804
    sk Słowacja503
    si Słowenia605
    se Szwecja605
    hu Węgry603
    gb Wielka Brytania704
    it Włochy705

 

GODZINY DOSTARCZENIA PRZESYŁKI

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.  

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Zalecamy skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

Interweniować można również w Biurze Obsługi Klienta sklepu internetowego TuSzyte pod nr tel. 690 391 391 lub wysyłając e-maila na adres: bok@tuszyte.pl.

 

SPOSÓB POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZENIA PRZESYŁKI

Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej DPD, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów dotyczących polityki cookies znajduje się tutaj
Zamknij
pixel