Koszty i formy dostawy w sklepie internetowym TuSzyte

FORMY DOSTAWY:

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Paczka w Ruchu
  • Odbiór osobisty w showroomie TuSzyte
    ul. Kaniowska 40, 01-529 Warszawa

KOSZTY DOSTAWY

Poniżej znajduje się informacja o standardowych kosztach dostawy:

  • Kurier DPD

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 12 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Kurier DPD - płatność za pobraniem

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 15 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Paczkomaty InPost

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 10 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Paczka w Ruchu

zamówienie poniżej 250 zł - koszt 6 zł
zamówienie od 250 zł - koszt 0 zł

  • Odbiór osobisty

gratis!

  • Wysyłka zagraniczna - kurier UPS i DPD 

Oferujemy dostawę do Państw wskazanych w poniższej tabeli:

    KrajCena od (PLN)Czas dostawy (dni)
    at Austria354
    be Belgia403
    bg Bułgaria403
    hr Chorwacja603
    cz Czechy353
    dk Dania604
    ee Estonia404
    fi Finlandia605
    fr Francja405
    gr Grecja605
    es Hiszpania405
    nl Holandia403
    ie Irlandia404
    lt Litwa403
    lu Luksembourg554
    lv Łotwa403
    de Niemcy353
    pt Portugalia405
    ro Rumunia354
    sk Słowacja403
    si Słowenia405
    se Szwecja605
    hu Węgry353
    it Włochy405

 

GODZINY DOSTARCZENIA PRZESYŁKI

  • Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
  • Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.  

 

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Zalecamy skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

Interweniować można również w Biurze Obsługi Klienta sklepu internetowego TuSzyte pod nr tel. 690 391 391 lub wysyłając e-maila na adres: bok@tuszyte.pl.

 

SPOSÓB POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZENIA PRZESYŁKI

Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. W przypadku korzystania z usług firmy kurierskiej DPD, zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia przesyłki.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów dotyczących polityki cookies znajduje się tutaj
Zamknij
pixel